Inspiracja sypialni

Posted: 4 września, 2012 in dom, wnętrze, ogród, sth...

i właśnie po to przegląda się miliony stron ze wzorami… by nagle coś nas zainspirowało.

Podoba mi się połączenie tego odcienia błękitu z jasnym i ciemnym brązem, które wykorzystała bym przy wystroju sypialni… a skoro o sypialni mowa to możemy zgłebić temat.

Przykładowe projekty które podczas przegladania wszystkich innch czymś mnie ujęły:

Zajebiste kolory. Jak dla mnie zbyt wzorzysta tapeta, wystarczył by sam kolorek na ścianie, ale wszystko ogólnie na plus. Dla mnie  ( 10 )

Kolory !!! ( 8 ) i pół

Mega fajny wzór tapety i kolorystyki wszystkich elementów. Tak to by mogło wyglądać w mojej sypialni ( 10 )

No ciekawe, ciekawe … coś mi się podoba w tym wnętrzu, ale jednocześnie uważam, że jest tam za dużo szczegółów i wszystkie są w zbyt jaskrawych kolorach ( 5 )

Średnio ciekawie widzę to wnętrze. Nic ciekawego ( 4 )

Mdło. Podoba mi się dywan ( 2 )

Idealnie.  Wrażenie na mnie wywarła przede wszystkim kolorystyka.  Przepiękne zestawie ze sobą różnych odcieni ziemi z soczystą zielenią. Lampy do wyrzucenia, a na ich miejsce ewentualnie mniejsze lub podłużne szkalne, dające mocne jasne światło.  Mniam ( 10 )

Nie znoszę tego typu wzorów na tapecie jak wyżej. Ale tak po za tym nie mogę nic tej aranżacji zarzucić. Ładne kolorki, ciepłe i przytulne wnętrze ( 8 )

Bardzo ciekawa propozycja. Trochę może za ciemna, ale i tak wszystko ładnie razem ze sobą się komponuje ( 8 )

Mega fajne kolory. Taką zieleń mogła bym jak najbardziej zaadaptować w swojej sypialni. Ładne przygaszenie jej intensywności łóżkiem w kolorze czarnym, jasną pościelą  i równie intensywnym co zielony kolorem poduszek.

Ciekawe wnętrze. Ciepło się robi od samego patrzenia. Mogła bym tak mieć, choć bez jakiegoś wielkiego zachwytu ( 7 )

Ładnie i schludnie. W takiej sypialni budząc się rano czuła bym się świerzo i rześko. Ciekawe, choć proste dodatki nadają całości charakteru ( 9 )

Kolor ścian nieco mdły, choć jak najbardziej całość stanowi ładne wnętrze (7 )

Niezbyt ciekawie, niezbyt  przytulnie, ogólnie rzecz ujmując nijak ( 2 )

Śliczne wnętrze. Całość tworzy bardzo ciepłą i harmonijna kompozycje. Roślinka na tle białych ścian nadaje wnętrzu świerzości. Idealne wnętrze na długie leniwe poranki ( 10 )

Ciekawe i charakterystyczne wnętrze, jestem tylko ciekawa jakie w tej sypialni miała bym sny i poranki. Bo jeśli tak jak myśle energetyczne  to super, bo nie ma to jak rześki poranek ( 8 )

Bardzo przyjemna stylizacja. Czysto i przejrzyście na conajmniej ( 9 )

Bardzo ładnie, ale  nie jest to wystrój, który by mną potrząsnął z wrażenia ( 6 )

Dodaj komentarz